Výměna, vrácení a reklamace zboží
Jak můžu zboží vrátit?
Do 14 dnů od obdržení balíčku zašlete nepoužité zboží zpět:
1/ kurýrem na adresu: Eliška Krejzová, Lnářská 455/42, 10400 Praha 10
nebo
2/ Zásilkovnou na: Monika Císařová, Zásilkovna Koloniál Zdravá žába, U Starého mlýna 16/10, 10400 Praha 22 Uhříněves, monika@dveduse.cz, tel. 602598877.
Do zpětného balíčku prosím přiložte číslo objednávky, důvod vrácení a ČÍSLO ÚČTU, kam máme vrátit částku za vrácený produkt.
Po obdržení zboží vystavujeme dobropis a následně odešleme čásku za produkt zpět na uvedený účet do dvou týdnů.
Jak mohu zboží vyměnit?
Pokud vám produkt nevyhovuje velikostí, není problém ho vyměnit. Zkontrolujte prosím nejdříve, zda vaši požadovanou novou velikost máme skladem.
Nevyhovující zboží je třeba VRÁTIT (viz předchozí instrukce "Jak můžu zboží vrátit?") a my vám zašleme peníze zpět.
Zároveň prosím vytvořte novou objednávku na vaši požadovanou velikost.
Jak mohu zboží reklamovat?
Reklamace vyřizujeme vždy k vaší spokojenosti. Pokud se vám cokoli s naším produktem stalo, nebojte se na nás obrátit, jsme tu pro vás. Napište prosím e-mail Monče na monika@dveduse.cz, co nejdříve se vám ozveme zpět.
Vždy prosím nezapomeňte vložit do balíčku informaci k dohledání kontaktu na vás (jméno, číslo objednávky).
Jak při výměně zboží nepřijít o slevu v případě, že je v první objednávce uplatněna?
V případě uplatnění slevy v první objednávce prosím u druhé (výměnné) objednávky zvolte platbu převodem, dejte mi prosím vědět a já vám slevu nastavím a pošlu upravenou objednávku.